U pollo, I pollo... Kompem!!

Friday, November 8, 2013

Hogoh Pahang Hogoh!!!

       Setelah sekian lama menyepi, aku terpanggil untuk membersihkan segala sesawang, taik cicak, habuk2 yang melekat kat blog aku ni. Punyalah kekok nak bukak blog ni semua susun atur dia aku dah lupa... yg paling parah... PASSWORD pun dah lupa... nasib  en Goggle sudi sms kod rahsia...

         Korang yang bukan anak Pahang macam Ct Nurhaliza aku ni mesti macam pelik jer kan ayat tu... haaa kalu korang tgk ayat tu mcm HUDUH pun ada.. actualy ianya bermaksud 'gongcang, gegar' sebab tu tema tu didatangkan sekali gambar Gajah dok tengah tolak kenderaan yg di cat merah & berlambangkan Bendera kelantan...


        kat sini aku cuma nak raikan Pasukan aku menjulang Piala Malaysia baru2 ni...

Hogoh Tok Gajoh Hogoh,
Hogoh Sampei Reboh,
Jangan Takut Kaloh,
Kita Ada Maruah...

Bersukan bersukan jugak jgn lupa Saudara2 kita yg ditindas & di zalimi di Syria, Mersir, Palestin & Burma nun... Semego mereka dilindungi Allah..
ok Bye....


No comments:

Post a Comment