U pollo, I pollo... Kompem!!

Monday, December 27, 2010

Day 3 : Pembedahan Menukar KATAK menjadi ROBOTCOP

    Bangun Pagi aku cuak sebab kaki langsung tak boleh nak gerak... kalu aku cuba gerak, Nyut,nyut,Nyut.. terus tangkap kepala lutut & terus tangkap kepala.
  Aku rasa Pagi semalam aku seekor Katak Spicement, hari nie aku dah transform jadi RobotCop!!!
 Gambar : Ha!! tengok, ganas tak Aku versi Robotcop!! Tu butang2 kat tengah tu adalah senjata!!

    Hari nie kalu ada lah Medik Student datang nak pintal2 kaki aku, akan aku kasi Cop Tapak kaki ni ke dadanya.. Erm mungkin lebih detail, untuk Student Lelaki jer... kalu Student perempuan kan nampak Zalim & dayus... so aku ambik keputusan kalu Studen Perempuan aku Cop dengan tapak tangan jer... kn nampak berperikemanusiaan sikit... aku pun untung... kalu nak kasi korang marah lagi... lepas Cop Tapak tangan kat dada tu aku gengam2 sikit tangan aku... boleh imajen tak?? alah bohong lah kalu tak boleh... pulak2 kalu yang otak lucah macam  Hamza Lan kalu tak caya klik sini hehehe

  Pesanan penaja jap : korang ingat tak anak apek yg depan katil aku nie? Kebetulan semalam Entry Hamzah lan ada taruk gambar yg iras2 awek tu.. tak 100% sama lah tapi dekat2 lah...

Gambar : credit to Entry Hamzah Lan.

Dalam kul 8 am tadi Dr Pakar yg bedah aku tu datang, dia explain sikit pasal OP semalam & cakap petang nie aku boleh balik. Huh!! Apa?! aku belum puas tengok nurse2 lagi gerak pun tak boleh lagi.. gila apa Dr nie.. Jap tu nuese datang tanya macam mana. aku cakap ler aku tak sanggup nak tinggalkan diaorang gerak lagi... Sakit gila dowh... sapa yg penah operate tulang temulang nie taulah.. pulak2 kat lutut.. asal gerak jer, moment tuju ker situ dulu... so aku bgtau Nurse yg aku tak mau balik lg & nurse cadangkan aku jumpa Fisioterapi dulu sblm balik. Nanti diorang akan ajar cara nak guna tongkat, nak turun katil bagailah...  haa lojiklah sikit... so hari ie Krismas esok Ahad, Fisio tak ada sampai esok.. jadi Isnin baru aku keluar...

   Kat bilik aku nie ada 4 katil, 3 org lagi orang tua. So Nurse2 sayang aku lebih 2 Cina 1 India. Tgh hari tadi anak angkat aku yg Cina kembar tu datang, so diorg heran pasal pulak anak Cina nie datang melawat aku? sebab dlm tu semua pelawat2 Cina... jadi lepas nie diorang mesti tak berani nak ejek2 aku lagi... heheheh

Gambar : anak angkat aku nie muka Pure Cina, kalu aku cakap dia anak India mesti orang tak percaya... sebab dia mmg Pure Cina hahaha

    Weh, kalu aku cakap Tiz Zaqiah tu sebenarnya Dr mesti korang tak percaya kan... Sebab kat sini ada sorang Dr tu mmg Vouge habis, muka ala2 Tiz Zaqiyah dowh... Anting2 dia adalah sama besar ngan  sportrim keta aku... Aku ada amik gambar dia tapi tak clear.. biasalah Cam Hp, tulis situ 3.2Mp tapi resolusinya 0.3Mp jer kot... Tapi sekali lagi aku insan malang, di langsung tak ambil kes aku... Apek kat depan nie selalu gak dia datang chek.. hampeh tul apek!!! Aku Pekup malam nie kang baru tau... ehh.. aku tak boleh jalan daa... silap2 Apek tu yg boleh pekup aku pulak malam nie... erk!!!

p/s : Brace kaki aku juga Hadiah dari pembekal skrew RM 12K aku... hehehe mengong!!

Til Next Entry
-Tuan Din-



7 comments:

  1. knape stiap kali aku nak komen kat blog ni asyik x masuk je ha? huhuh......anyway.....nice kaki....macam batman...haha

    ReplyDelete
  2. @ roq
    yer ker? aku pun yak tau... sebab aku tak pernah komen dari luar.. hehehe

    ReplyDelete
  3. @ Mr Swift
    Thanx.. jgn terlepas baca Entry2 sebelum ini juuga...

    ReplyDelete
  4. kalo naik moto kaki mcm tu best gak.. perghh..

    ReplyDelete
  5. @ Hamzah lan
    hahaha agak ada yg kurang hajar kasi angkat jer kaki...

    ReplyDelete
  6. wow .. doktor muka sebijik macam tiz zaqiah...? bestnya dia kn?

    ReplyDelete
  7. @teddyyuna
    kalu nak tengok, masuklah hospital tu...
    Cun sehhhhhhh

    ReplyDelete