U pollo, I pollo... Kompem!!

Wednesday, October 20, 2010

inilah percubaan pertama saya..

Setelah sekian lama menjadi silent reader... aku mengambil langkah setapak hadapan iaitu mencuba terjah ke dunia blogger.

Pertama-tama sekali saya ingin tujukan penghargaan  kepada:

1. Guru blog saya Hanis Zalika. Beliau merupakan seorang bloger yang paling saya suka ikuti. Aku memang tak boleh miss bukak blog dia setiap kali ada kelapangan. Cara penulisanya yang santai, lawaknya yang ala-ala sengal, ideanya yang bernas, ilmunya yang sangat berguna, dan  macam2lagilah..
 
2. Bloger yg sering saya follow Ajwin Ajeera. pun tak kurang jugak hebat budak nie, seorang anak yang baik, kawan yang setia, penulisan yg datang dari ketulusan hati dan macam2 lagi...

3. Deya Zainal Nie kawan kepada Ajwin Ajeera, aku suka baca blog dia sebab dia suka luahkan segala yang terbuku di hati... 


4. Nanirostam, nie baru semalam aku baca, ibu kepada Hanis Zalika..

4 comments: